BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 20, 2009

Keliru

Sesungguhnya aku amat keliru dengan perasaan aku ketika ini.. Aku keliru dalam membuat keputusan.. Keputusan yang akan melukakan hati seseorang dan mungkin juga akan melukakan hati aku sendiri. Aku sendiri tidak mengerti apa yang ada dalam hati aku sekarang. Cuma di saat ini aku tiada perasaan utuk bercinta. Rasa sayang itu sudah beransur hilang. Aku keliru samada mau meneruskan atau pun berhenti saja di sini.

Orang kata untuk apa di teruskan kalau sudah tiada rasa sayang.
Untuk apa di teruskan kalau tiada rasa cinta.

Cuma aku tiada cara untuk menyatakannya.. Aku tak boleh teruskan cinta ini atas dasar simpati. Aku tak boleh nak teruskan hubungan ini jika dalam hati aku terasa kosong. Aku tiada rasa apa2 sekarang. Agak lama aku fikirkan benda ni, dan ianya makin memberat jika selalu di fikirkan. Aku perlukan cara.. Ya cara dan masa yang sesuai untuk aku akhirkan semua kisah ini.

Mendiamkan diri berterusan bukanlah jalan terbaik. Aku tak mau ada hati yang terus mengharap. Mungkin saat ini aku kebosanan dengan cinta. Tapi mungkin satu hari aku akan kebosanan bila sendirian. Entahlah.. Sukar untuk ku menafsir apa yang ada di dalam hati.

Kalau di ikutkan saja kata hati ini, entah apalah yang akan terjadi kelak.. Segalanya nampak kabur di pandangan mata kasarku.

Serasa macam nak gila.. hahaha

Perlukah aku jumpa pakar kaunseling?

2 comments:

Missfasha said...

huhu payah payah tu

nienakariena said...

memang payah.. dan teramat payah..