BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 28, 2009

Majlis Ulangtahun Suraya

Hari ini merupakan hari cuti bagiku.. Tiada kuliah untuk hari ini.. Namun esok kuliah akan bermula seperti biasa dan bermula jam 1 petang. Tiada banyak perkara yang di lakukan sepanjang hari ini..Hanya di isi dengan masa untuk bersemayam di atas katil yang sudah kurang empuknya. Semalaman aku tidak melelapkan mata dan hanya tidur selepas subuh.. Apa yang aku buat? huhu melayan radio yang setia menemani aku dan bermain uno sampai ke pagi.. Ya di saat ini aku terlalu addicted dengan uno game.. Dahulu aku suka melayan soalan² kuiz dan sekarang nih aku beralih ke uno pula..

Bangun dari tidur terus mengonlinekan diri, belum cuci muka lagi tuh adoiyaii... Line internet ku kebelakangan ini agak² lemau dan lesu hahah (boleh ker macam tu) senang cerita kurang bestlah untuk aku melayar dunia maya.. Apatah lagi di saat bermain uno dan kuiz.. LAG hanya itu yang dapat aku ungkapkan.. Tatkala bermain kuiz dengan line yang semput sering sahaja jawapan di jawab oleh orang lain terlebih dahulu.. oh panasnya hati hahaha

Seusai bermandi manda di kolam yang cetek.. aku mencari benda² yang boleh di makan di dapur yang usang. Tiada apa yang dapat membuka selera.. Akhirnya maggi jugalah yang menjadi santapan.. Tapi tidak mengapa kerana petang ini aku akan menghadiri majlis jamuan sambutan hari ulangtahun Siti suraya di rumahnya. Kami mula bersiap seusai solat asar dan keluar setelah semuanya siap..

Hidangan mee kari, mee sup dan kek yang membuka selera.. Sesekali makan beramai² memang seronok.. Berkumpul bersama rakan².. Kami bersurai selepas solat maghrib.. Berjalan kaki balik kerumah sambil singgah di kedai2 di tepi jalan sambil berborak kosong.. Akhirnya sampai juga ke rumah walaupun agak lewat sedikit dari teman serumah yang balik menaiki bas :) Sesampai jer di rumah benda alah nih lah yang aku tengok dulu.. YM dah terout..kompom line bengong semasa ketiadaan aku di rumah tadi..

Mencari2 soalan bagi subjek adab balaghah yang ingin di pinjam member sambil menyelongkar kotak2 simpanan harta karun..kotak bukan sebarang kotak tau.. kotak bank soalan tuuuu... hehe Dan bila sudah di jumpai aku asingkan dengan soalan2 yang aku perlukan untuk buat rujukan soalan untuk sem ini.. Dan aku mengonlinekan diri semula sambil melawat2 site man united dan membaca forum.. Oh terlalu banyak hahaha...

o.0 ya bagaimana 60 Earth Hour kat tempat korang? Apa yang aku tengok kat mesir nih seolah2 tiada pun yang support dengan Earth Hour nih walaupun untuk sejam.. Tak tau lah di kawasan lain.. Tapi di iskandariah ni apa yang aku tengok lampu2 sentiasa terpasang... (^-^)

Buat Bestday girl siti suraya.. happy birthday.. Sannah hilwa ya gamilah.. Selamat hari lahir yang ke 24.. Hope happy olwez with someone special and will be success in ur life.. Wish u dream come true..

0 comments: