BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 20, 2009

Biarpun Kalah Tapi MU Still Da Best

Kekalahan kepada everton dalam sepakan penalti semalam bukanlah pengukur kelemahan Man United. Pasukan Man United merupakan team yang paling pack jadual perlawanannya.. Kira kehebatan pasukan man united masih lagi tiada tandingan. Walaupun turun dengan pemain muda namun Man United mampu mengikat everton sehingga membawa kepada sepakan penalti. SAF mempertaruhkan pemain muda untuk perlawanan menentang Everton untuk memberi persediaan kepada perlawanan yang akan datang.

Ramai pemain first 11 di rehatkan dalam perlawanan kali ini. Mungkin untuk mengatur persediaan menentang portsmouth dan arsenal pada perlawanan akan datang. Harap ada kelebihan menentang portsmouth di gelanggang sendiri.

Walaupun turun dengan youth player, Man united tetap boleh di banggakan. Kekalahan Man u kekalahan bermaruah. Mampu membawa Everton kesepakan penalti. SAF memberi pendedahan awal kepada youth player untuk bermain dalam perlawanan sebenar bagi memperkuatkan pasukan muda untuk memastikan kehebatan di masa hadapan.

Aku berbangga dengan Man United...

4 comments:

sako said...

he he...walauapa pun tetap kalah walaupun pemain utama direhatkan kerana dunia mau lihat MU kalahhhhhhhhhh he he he

nienakariena said...

wkakakakak kejam..
kalah pon kalah bermaruah beb..
kalah FA cup tp Mu masih ada lg piala nak rebut.
arsenal?

pujaans said...

Salam..
ble tahan jg yer...
saye pun MU gak...
MU ade 2 kejuaraan lagi..
hehe...

nienakariena said...

yeah yeah...!!
setia bersama MU :)