BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 18, 2009

Keboringan

Semalam aku keboringan tahap gaban. Exam aku tiada paper untuk 2 weeks nih. Paper aku 4 jun nanti. Jadi ada ruang untuk aku merehatkan otak aku yang ermm..boleh lah aku katakan tengah serabut sekarang nih. kehek2... Dalam keboringan tuh seharian aku surfing tenet jak. Memang tiada kerja betulkan. huhu Ekceli aku nda tau mau buat apa nih. Memang keboringan yang betul2 boring. Cek nama2 yang ada dalam YM aku, terlalu banyak sudah. Sampai aku sendiri pun sudah kurang kenal dengan durang. Ada yang add 6 7 tahun yang lepas dan sekarang sudah dak aktif. Rasa macam mau delete sebahagian yang dak aktif tuh lagi. Tapi malas. Nantilah delete time2 rajin.

Pergi merayau2 tengok2 blog orang. Datang rajin hari nih p baca2 blog orang. Memang selalu aku rajin pun baca tapi baca blog yang baru update dalam list aku lah. Tapi hari nih aku p merayau orang2 yang tiada dalam list aku. Rayau punya rayau tetiba teringat mau buka blog ekino, chatter yang aku jumpa dalam 1 chatrum yang alya invite tuk aku masuk. Best gak lah chat dalam rum tuh.. Peramah2 user dier ahakss... kah aku yang terlebih peramah hari tuh hahaha...

So tengah baca2 blog dia tuh aku terjumpa lah typing speedtest nih. Mau juga tau tahap kelajuan aku menaipkan..ahaksss aku try lah juga. result pertama aku..

41 perkataan

Speed test



Kamu mencapai 211 markah, jadi kamu berada di posisi 16595 dari 73945 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 267 aksara seminit
you mendapat 41 perkataan betul dan
kamu mendapat 0 perkataan salah

Bolehlah..tak lah laju sangat... Tapi best hahah... korang try2 lah...

3 comments:

sako said...

ha ha ha neina kalah kepantasan menaip

sako said...

http://malaysian-speedtest.10-fast-fingers.com/

nienakariena said...

hahahah...yer lah tuh...
nnti nak apply jd typist la baru leh laju nak naip haha