BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 28, 2009

PERHATIAN!!

Blog nih terpaksa di selenggarakan buat sementara waktu.. Aku terpaksa tinggalkan sementara masih dalam penyelenggaraan.. Dek kerana kekecewaan aku di atas kekalahan MU (tak munasabah tul) ahaksss aku tak akan menulis untuk beberapa detik waktu..

Aku mau mencari beberapa orang pemain baru untuk MU, gantikan pemain yang dah tak layak main untuk MU lagi... Kata SAF dia lebih mahukan duit daripada pemain yang dah fames.. huahua yer yer jerk citer aku nih...

Untuk seketika aku terpaksa bekerja separuh masa tuk cari duit mau kumpul duit bikin beli pemain baru.. Tuk beli kasut baru lagi.. Tak kanlah mau bagi kasut yang koyak di tampal2kan wkakaka.... macam hati haku yang bertampal2 nih...campur2 sudah nih.. hati ayam, hati kerbau, ada hati unta sikit.... Dak tau lah lepas nih hati apa lagi aku mau simpan.. Hati yang sedia ada makin kecik pulak aiyakkk!!!!

Dan mungkin juga aku tak dapat online..uwaaaaaaaaaaaaa..sedih sob sob... ade beberapa misi penting yang harus aku laksanakan.. Misi mencari hati unta..

Yang pastinya aku akan merindui..merindui teman2 chatingku..merindui mereka2 yang rapat denganku..dan merindui si dia.. Ya si dia.. Si dia yang banyak menggembirakan hatiku akhir2 ini.. sidia yang banyak berkongsi cerita denganku.. Si dia yang telah membuat air mata ini gugur untuk kesekian kalinya.. hukhuk...

miz u all.. papai...

0 comments: