BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 29, 2009

Morning itu pagi.

Pagi in da morning. Buka mata je dah tengok henset. Picit-picit butang keypad. SEND. Macam tu lah selalunya bila tiada online bersama. Tak cukup YM, henset pun di bedal. Statistik rekod topup akan meningkat dengan mendadak. Perghhh!!! pakcik kayo kalau hidup macam nih. hahaha

Aku masih punya misi hari ini. Bangun seawal pagi duduk mengadap lappy sambil bermain mesej. Menanti saat untuk berpergian. Masih terlalu awal. Janjiku jam 9.30. So sebelum waktu tuh aku mesti dah sampai ke destinasi. Agak letih bila berulang alik ke destinasi yang sama. Mujur meeting untuk ajk DMSi di batalkan kelmarin. Kalau jadipun maaf ku ucapkan aku tak dapat untuk menghadirkan diri. Bukan tak nak bagi komitmen tapi selagi hal-hal yang aku uruskan tak selesai aku tiada mood untuk bermuzakarah.

Aku harapkan hari ini semuanya akan selesai. Sudah letih untuk berulang alik ke tempat yang sama. Aku ingin segalanya terlepas dari bebanan otakku. Malas hendak fikirkan akan ada janjitemu seterusnya. Kurang selesa asyik keluar rumah di musim panas begini. Kesabaran sentiasa teruji. Lebih seronok duduk bersemayam di atas katil sambil mengadap lappy kesayanganku. Bertemu kawan-kawan dunia maya sambil bergelak ketawa.

o.O folowers blog ku bertambah seorang hari ini. Cik comoi yang comel loteh. hikhik sudah beberapa hari aku tak jejak ruang chatboxnya. Masih belum ada kesempatan untuk bersama. Akhir-akhir ini di landa kesibukan yang tidak terduga. Rasa rindu nak bergelak ketawa sambil mendengar radio di ruang chatbox. Huhu bila agaknya punya masa terluang.

Wah!!.. waktu tak pernah untuk terhenti. Masa terus berlalu dengan pantas. Aku ingin bersiap-siap dahulu sebelum berpergian. wat cik comoi sampaikan salam rinduku buat kengkawan di rusakfm.

0 comments: