BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 7, 2009

My mom n my uncle bestday

Wohoo.. pengembaraan tertunda ahakss...

Hari nih 7 jun dah pulak..Bestday my mom n my uncle. Wah..cepatnya masa berlalu.. Awal lagi dah wish dengan my mum sebelum tido.. Sure lambat bangun sebab lewat tido semalam. So mesej la awal2..

Bangun tido on lappy terus kol umah. Tapi line cam bengong2 jak..Mencik tul. Ada jak problem mau kol. Adehh.. nyampess tul. Dapat gak lah sembang kejap..tapi!!! putus-putus jak uwaaaaaaaa sob sob sobs... sadis tul line nih..macam mau di pijak2 jak.. tak sporting tul..ampehhh...

To my mum Asiah @ Aisah Bte Bujang @ ujang selamat hari lahir yang ke tetttt.... o.0 yang ke 49. Semoga mama panjang umur di berikan kesihatan dan rezeki yang baik dan sentiasa gembira selalu.. Doa dari anakmu di kejauhan sentiasa mengiringimu setiap hari.. Salam sayang,rindu peluk syiom tuk mama tersayang..

To my uncle Abdul hamid Bin Ujang..(abg mamaku) selamat hari lahir juga. Yang keberape ekk? Tak hingat la..ya ampunnn!!! maafkan daku :-P Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki..

Wah ada celebrate kah di hujung minggu nih. hehe.. Bestnya kalau ada kongsi tarikh hari lahir dengan adik badek nih.. Leh celebrate same2.. Bile la agaknye aku dapat celebrate bestday dengan my family lagi..huhu..

Sesungguhnya rindu ini teramat berat untuk di tanggung.. ngeee~~~ miss my family so much much much....

0 comments: