BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

Selamat hari Bapa

Majlis kahwin kak jah di sandakan.

Kring..Kring..

(~.^) : hello..assalammualaikum..
Abah: waalaikumsalam..
(~.^) : (sore excited) selamat hari bapa...
Abah : terima kasih..hehe
(~.^) : kamu di mana nih bah?
tut tut tut tut (talian terputus)

Kring..kring..
Abah : Hello
(~.^) : hello..
Abah : aa..
Tut tut tut... ( talian terputus)

$%#*!~^$ line tenet aku macam arem kan. Kol asyik putus jerk.. Adeii time-time camnih la pulak line tenet sengal. Dah la windu dengan family. Tak sempat nak sembang dengan my mom.. Hurmm andai dapat di selami rasa hatiku di kala ini.. sesungguhnya aku amat merindui orang-orang tersayang.Rasa rindu itu kian menggamit naluriku dan rasa ingin bersama mereka selalu.

Sempena hari bapa nih aku mo wishkan selamat hari bapa buat abahku tersayang yang dirindui selalu AG. SULAIMAN the only one abah yang aku ada yang banyak memberikan nasihat dan semangat di kala aku lemah dan menjadikan belakangnya tempat ku bersandar di saat aku di landa kecewa. Abah yang cukup memahami akan perangai anak-anaknya. Walaupun adakalanya setiap teguran bersahut dengan dentuman pintu, setiap teguran bagaikan angin yang bertiup di pandang dingin oleh anak-anak..Ketabahan mu dalam mendidik kami anak-anakmu penguat semangatku walaupun seringkali duduk berjauhan dari keluarga tersayang.

Aku rasa aku patut stop sampai di sini jak.Kalau aku teruskan menulis mungkin boleh banjir bilik nih dengan airmata aku. Rinduu sesangat. Rindu family aku. Luv my mom n my dad...

0 comments: