BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 5, 2009

Meeting Hari Keluarga.

Nampaknya kesibukan menjengah lagi. Meeting untuk sambutan hari keluarga pun dah di buat petang kelmarin. Penat.. Terasa kepenatan bila dah semuanya selesai. Walaupun hanya duduk berbincang sambil makan-makan. Santai saja perbincangan, namun banyak yang hendak di fikirkan. Sambutan pelajar yang datang dari muhafazah lain, Program sukan, dan majlis penutupan. Student yang ada di alex sekarang hanya ada berapa kerat untuk sempurnakan semua tugas.

Perbincangan ku agak terganggu bilamana di suruh menghantar pasport ke markaz untuk di bawa ke imigresen esoknya. Kena turun tangga dari tingkat 5 dan balik ke rumah naik pulak tingkat 4. Pastu ambil pasport kena hantar pula ke markaz. Dan kembali semula ke rumah suraya di tingkat 5 sambil mendengar perbincangan yang sudah menghampiri penghujungnya. Kalau tak datang balik pun tak pa agaknya.hahaha

Habis perbincangan aku memilih untuk pulang saja kerumah. Terasa keletihan yang teramat. Mau berehat dan berbaring saja rasanya. Wohoo aku tidur keseorangan pulak malam ini, Tetiba depa tak jadi balik rumah. Aiyakk rasa takut, seram segala-galanya ada. Nasiblah ada juga yang sudi menemani aku bersembang walaupun di dunia maya. Eh.. dia teman aku ke atau aku yang temankan dia muahahaha... chating tak habis-habis..!!!

Memang terasa kemengantukan bila balik rumah tapi masih mampu bertahan untuk bersama sidia di alam maya tuk berchating sebentar. Esok kena bangun awal pulak, kena pegi imigresen. Visa.. Visa.. Visa.. Dah nak hampir 7 bulan aku tak de visa nih. Ibarat pelarian pulak.. haha kalau di sabah dulu bukan main lagi aku mengutuk pendatang tanpa izin yang membanjiri sabah, sekarang nih aku pun ibarat pendatang tanpa izin di bumi arab. Tapi itu bukan salah aku, pengurusan yang kurang sistematik. Aargghh lantaklah.. Yang penting visa aku siap nanti.

Datang p pejabat imigresen pon just duduk-duduk jak, kasih penuh opis imigresen pepagi.haha Ingatkan ada mau soal selidik kah apa, just mau tunjuk muka jak pun. Ganggu timing tidur tul laa.. hahaha Aku rasa aku ketip-ketip kuaci pastu menyembang dengan saliza and amy jak di pejabat tuh. Jam 9.30 tuh aku dengar suara, dah boleh balik dah! erkk.. macam belum panas pun aku duduk di kerusi tuh, kuaci pon tak abis makan lagi. haha sekejap jer urusan. Adoiyaii kalau tau, baik aku tak pergi. hahaha

Urusan duniawi semuanya.. adehhh!!!

0 comments: