BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 17, 2009

Keseronokkan yang mendemamkan

Baru sahaja kembali dari Cairo pagi kelmarin. Dan tamatlah program IDWIM bagi sesi ini. Seronok!! itu yang dapat aku ungkapkan walaupun hanya dapat bersama selama 3 hari. Letih takyah nak cakaplah.

Aku rasa sepanjang hari aku hanya tidur dan terus tidur. Tekak dah mula pedih-pedih sepanjang perjalanan balik kelmarin. uwaaa demam dan demam lagi.. Dah tidur petang..sepanjang malam pun aku tidur lagi. perghhh kenyang mata aku.. hukhuk...

Aku sempat join acara explorasi di pagi hari terakhir program..walaupun aku sibuk untuk menyiapkan hadiah-hadiah yang belum habis di beli dan dibungkus haha..macam kelam kabut jadinya hidup aku di petang hari tuh..

Tapi explorasi tetap best.. bergerak dalam satu kumpulan untuk mencari klu-klu yang akan membawa ke destinasi terakhir. Yang aku tak leh nak tahan kena makan roti fino.. haha kalau ada jem takpo gak..leh raso sedap gak makan roti tuh.. nih roti kosong kena habiskan dalam satu kumpulan.. Tercekik!! tercekik!! wakakakka.... menyangkut roti di leher...

Balik dari explorasi aku rest kejap..lepas zohor kena keluar beli hadiah lagi dan kena bungkus lagi.. Nasiblah banyak yang membantu. Thanks friend.. Alhamdulillah settle juga hadiah-hadiah semua..

Berjalan di tengah panas mentari, minum air tin yang sejuk memang nikmat..Tapi hasilnya tekak menjadi perit.. Aduhhh!!!

0 comments: