BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 11, 2010

somewhere

Alhamdulillah aku dah selamat sampai kat Cairo semalam. Boleh gak lah online hasil tumpang-tumpang dengan kawan hahahha.. Ada gak wireless tapi susah mo cari line..so malaslah mo menyusahkan diri jugak. Lagipun ada sibuk sikit sekarang nih tiada masa mo online guna lappy. Online guna henpon jak senang nak bawa kesana sini.

Aku sampai kat Ramsis Cairo semalam jam 6 petang and dorang pika and da geng da sampai tunggu situ, sempat di tegur ustaz yang nampak kami kat situ tanya ada musyrif ke tidak.. Dun worry brother ada gak musyrif yang amik kami hehehhe... Naik bas Awal Abbas then sempat pergi shopping kat markato..baru balik rumah sabah.

Sampai rumah sabah Tengok orang dah sibuk-sibuk dengan meeting and perjumpaan kumpulan. Aiyukk sempat gak lah tarik nafas sekejap then baru pergi perjumpaan kumpulan.

Hari nih mula dah program hari putri. Baru beberapa program yang selesai di jalankan. Aku terlibat dengan explorace hari nih. Memandangkan AJK kena jaga Checkpoint so kitorang gerak awal. Kena jaga dekat kedai juz(assir) nak ragging peserta minum air yang tak sedap hahaha.. Tapi dorang kata sedap jer air tuh.. laban subiya.. tah lah apa rasa dia aku pun tak pernah rasa. Dan check point terakhir dorang kena makan khusyairi..sejenis makanan arab. Dan selesai semua kena kembali semula ke rumah Sabah. Ada 7 check point semua yang kena di lalui. Bermula dari rumah sabah berlari ke Metro, hadra maut, KFC, Pizza Master, assir, syaikhul balad dan kembali ke rumah sabah.

Semua berkumpul di bawah setelah selesai berlari-lari anak mencari klu-klu di check point memasing. Dan bilamana semua klu sudah di kumpul dengan bahan-bahan yang hendak di cari sudah di berikan kepada ajk bertugas peserta pun bersurai.Ada kesempatan untuk menghapdet blog sebentar dan merehatkan diri. Bergayut dengan my cayang yang tengah demam tuh..kesian kat dia huhuhu..

Malam nih ada program lagi untuk acara dalaman. hahaha aku pula ikut main game malam nih win lose or draw.. hahaha best nih aku suka hahaha.. yeahh..

0 comments: