BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 2, 2010

Aku kembali!!!

Aku kembali untuk menulis di ruangan blog yang kaku ini.. bukan kerana lupa pada blog yang usang ini tapi banyak masa ku telah di luangkan pada benda yang lain.. So, kali ini aku tekad untuk menulis semula.. Mungkin tidak untuk setiap saat.. tidak juga mungkin untuk setiap detik.. Apatah lagi untuk setiap hari. tapi aku cuba untuk menulis semula seperti dulu..

Ada masa-masanya aku rindu untuk menaip di papan kekunci lappy ku.. Tapi bila ingin menulis cepat saja idea itu hilang di ganggu dengan hal-hal lain. Lebih-lebih lagi sekarang nih, suka sangat melepak dengan kengkawan yang separa sengal.. Bersembang dan bermain game bersama...

Kadangkala bila kita sudah lama mengenali baru kita tau perangai sebenar orang lain kan.. Dalam dunia chatting banyak mengajar aku... erti persahabatan.. erti perkenalan dan erti kasih sayang. Bila kita ikhlas dalam berkawan insyaallah hubungan persahabatan itu selalu indah..

Aku bersyukur punya ramai teman dan rakan yang selalu membuat aku ketawa.. selalu ada bila aku dalam kesedihan. Selalu membuat aku rindu bila tidak bersama dengan mereka.. Suka duka di kongsi bersama tak ubah macam satu keluarga...

Aku harapkan persahabatan yang terjalin tak akan putus begitu sahaja.. Hargai kawan hargai juga persahabatan yang terjalin :) peace!!!

0 comments: