BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

Di remang malam.

As I said aku boleh bergelak ketawa dengan kawan-kawan yang lain tapi tak siapa yang tahu apa yang ada dalam hati aku. Malam ini ternyata aku tewas dengan perasaan sendiri. Lemas di telan kesyahduan malam. Dan akhirnya airmata menjadi teman dimalam yang sepi. Saat sepi menyapa hati hanya batin yang merasa pedihnya. Bukan mudah untuk menjadi kuat andai jiwa dan raga tak gah bak sinaran mentari. Bukan mudah untuk mengaku tabah andai hati serapuh kaca..

Disaat demam begini hati mudah diusik rasa. Adakalanya kita tak berjaya dalam mengawal emosi. Sesekali minda perlukan rehat dari terus berfikir. Sampai bila? Tanyaku pada diri sendiri, namun tiada jawapan yang aku temui. Cerita ini cerita aku. Aku yang memulakan dan aku juga yang akan mengakhirkan kisah ini. Sampai masa cerita ini hanya tinggal sejarah masa silam.

4 comments:

p i d a said...

Ateh Ateh ! napa ngan ko? apa suda jadi hihi. neway, aku kembali aktif menulis dan marilah follow blog saya kahkahkah. macam KEBARUAN jak =P gudluck exam :') Bittaufiq wan-najaah

nienakariena said...

pidaaaaaaaaa.. im lost in my world lah hehehe.. btw..i will follow u later okek.. skrg on9 terhad post pon dr hp jak.. nnti ku on9 dr lappy aku follow.. ko pa crita skrg?

p i d a said...

Nggak ada cerita apa-apa ni. masih lagi mencari godoh haha. mcm tema lagu wali band jak kui3. kinapa your life mcm sedih2 jak? eh ya ka hehe. apapun, ko jgn patah semangat. dekat suda kamu exam kan? gudluck teh! bittaufiq wan-najah hee..

nienakariena said...

tq pida.. hehehe cerita banyak sedih ka? hahahahha cerita kadang2 nda menggambarkan mood sebenar tuh hahahha..kdng2 layan lagu sedih terbawa2 nih mood mau menulis kah3