BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 5, 2010

Saranghae...

Beberapa hari ini aku habiskan masa untuk menonton cerita korea. Oh sungguh aku jatuh cinta dengan pelakon-pelakon korea sekarang. So aku tiada masa mau layan rasa-rasa yang kureng enak di dalam hati aku buat masa ini, sebab dalam hati aku sekarang ada wajah-wajah yang kacak dan tampan hahaha

sekarang nih demam korea melanda dirumah sewa ku yang indah dan permai nih haha. Tak sangka aku boleh berjaga sampai pagi tak tidur tengok cerita-cerita tuh. Sajalah layan perasaan mau nangis-nangis tengok cerita sedih kunun haha..poyo jer lebih tuh.. Apa yang pasti aku jatuh hati!!!

Mesti korang korang korang semua pernah tengok cerita my girl dengan personal taste kan.. Kenal dengan lee min ho? wah!!! sungguh kekacakannya buat jantung aku dup dap dup dap. Aargghhh boleh gila ini macam.. Terjebak di saat-saat nak exam hahaha.. Lepas nih tak boleh dah nak sambung tengok cerita korea, Saya kena fokus dengan study saya sementara nak exam nih. Gentar sudah makin mula terasa nih huh!!!

Semalam baru je habiskan cerita My girl, ntah berapa lama punya cerita sudah aku baru tengok haha.. ketinggalan zamankan. Best cerita pembohongan tapi akhirnya dorang jatuh cinta. Bila pembohongan melibatkan keluarga akhirnya mendapat tentangan dalam percintaan. Tapi bila pembohongan melibatkan hati betapa sengsaranya mau menanggung rasa.. Hurmm mungkin itu juga yang aku rasa bilamana berpura-pura mampu tersenyum di depan orang lain tapi hakikatnya jiwa meronta. Apa yang berlaku di sekeliling aku cuma orang yang betul-betul rapat dengan aku jak yang tau.

Bilamana hati dah terguris memang susah untuk mengubatinya lagi. Aku boleh bergelak ketawa, bergurau senda tapi hakikat luka yang mengalir di dalam hati ni tak siapa yang tahu. Susah untuk terus menulis kalau becerita pasal hati.. Sakitnya hanya tuhan saja yang tahu.. Tapi kalau cerita hati ayam dan kerbau..perghh sedap kalau di makan hehe. . Apatah lagi kalau hati kerbau di masak sambal kan..nyum nyum..

Orang kata lumrah dalam bercinta pasti ada salah faham dan pergaduhan. Sedangkan suami isteri pun tergigit jari, ada masanya bertengkar inikan pula bercinta. Orang kata cemburu tandanya sayang tapi kalau cemburu berlebihan? parah juga menanggung.. Orang kata kesetiaan dan kejujuran kunci utama dalam perhubungan, tapi kalau kepercayaan sering di khianati.. Perlukah lagi menaruh harapan pada hubungan yang rapuh?

Aku perlu bangkit untuk diriku sendiri.. Berkorban untuk diriku sendiri.. Hati ini bukan milik sesiapa....hati ini milik kita :)


0 comments: