BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 20, 2011

wallaaaaaaaaaaa....

Oleh kerana internet pon tiada di rumah aku kan sekarang nih.. kena pula malas mau updating with my cute hp.. so bersarang lah sekejap blog ku yang cumil nih hahahah...
ada widget-widget yang perlu aku buang kot dari blog nih.. Terlalu besar KB tak tercapai dengan kelajuan henpon tuk mengaccess. Almaklumlah henset cikai-cikai beli di pasar malam borong hahahahha..

Hari ini aku online di cc, sempatlah menjenguk blog sekejap. Thanks buat follower2 yang baru di dalam blog yang langsung tak canggih ini.. Memang blog ini tidak canggih.. Anda tidak akan temui gadget-gadget menarik di dalam blog ini hahaha Apatah lagi kalau anda sedang mencari koleksi-koleksi henpon, memang tidak akan jumpa di sini.

Ok cerita exam.. Baru 4 subjek yang selesai setakat ini.. Ada tinggal 1 jak lagi subjek 23 januari ni nanti. Subjek english. Di sini english kena hafal. Aku ulang balik kena HAFAL. Terutama translation dalam BI ke ARABIC. mendapat juga otak kalau tak hafal.. memang jem gile duduk dalam dewan kalau tak ready. Setakat nih soalan exam yang lepas2 memang mantap.. Aku tak dapat nak gambarkan kemantapan soalan. Standard universiti AL-Azhar lah dia punya mantap hahahah..

Kebelakangan nih selalu hujan. Baju kalau di cuci dua tiga hari jugalah baru kering. Tinggal menghitung hari jak tinggal di rumah sekarang nih. Terpaksa juga pindah huhuhu.. Kena halau sudah bila tuan rumah sudah dapat penyewa baru hahaha. so 25 januari nih terpaksalah angkat barang pindah rumah. Nasiblah dapat rumah yang okek juga dan di tingkat satu. lagi rendah dari rumah sekarang hehehe

cukuplah membebel nih..aku nak balik dah.. malam kang ada antu lak teman aku balik dari cc nih hahaha