BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 5, 2011

sawanG

Tolong-tolong bersihkan sesawang yang banyak dalam blog usang aku nih hahaha.. aku semakin malas untuk menulis apatah lagi untuk login dan menjenguk di ruang blog ini.. Kenapa, mengapa dan sebab apa ini semua terjadi? well.. aku dulu terputus talian internet dan kemalasan itu berpanjangan sehingga aku pulang ke sabah baru-baru ini..so sad T_T

Sekarang aku dah kembali semula ke Mesir. Alhamdulillah Mesir masih lagi tempat yang selamat untuk di kunjung. Jodoh aku untuk meneruskan pengajian di bumi anbiya ini masih panjang. dah sebulan lebih aku kembali semula ke Mesir meneruskan pengajian. Sekarang nih kuliah pun dah nak habis. Tinggal lagi nak menduduki peperiksaan. Ada yang kata Exam untuk takhaluf akan berlangsung pada pertengahan may ini dan exam untuk final akan berlangsung bulan jun. Lewat sedikit dari tahun-tahun sebelumnya..

Persiapan? persiapan aku untuk exam kali nih macam aku tak ready jerk.. Entahlah. so-so.. takut pun ada jugak. tapi orang kata kalau juz takut tapi tak study tak jadi jugakkan.. So nampaknya kenalah jadi ulat buku untuk kebelakangan ini..

Sejak bermula dari rusuhan sampailah kembali semula ke Mesir aku dah tak menyewa lagi.. I mean tak duduk di rumah sewa but tinggal di asrama pelajar yang di sediakan oleh kerajaan negeri SABAH. Oh sungguh bertuah dan bangganya aku menjadi anak jati SABAH. hehehe

Untuk pertama kalinya aku dapat visa awal pada tahun ini hahahaha selama ini ada persatuan tertentu tuutttttttt!!! yang menguruskan visa pelajar di sini.. Tapi untuk tahun ini alhamdulillah pelajar-pelajar sabah Alex bergerak sendiri.. Tahniah kepada yang berusaha.. Dan kini aku bukanlah PTI di negara arab hahahha aku ada visa okek!!!!

2 comments:

p i d a said...

MABROUUUUUUUUK !! Ada visa sudah ko dan okpos bukan PTI beberapa bulan. ekekeke.. Almaklum lah, berbulan-bulan visa baru dapat siap kalau 'TUUT' yg buat haha.

BTW, happy-happy study. Gudluck exam. Kirim salam sama GELIMAT di sana tu ah ;') Miss you all!

nienakariena said...

hahahaha itu la pasal.. bangga nih dapat siap visa awal.. hhahaha

yaa insyaallah di sampaikan.. doakan kami di sini yaa..