BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 9, 2014

sekian lama

Ku tinggalkan dirimu kekasihku
Ku tinggalkan semua yang telah berlalu..

Eh eh berlagu duka pulak..agak lama aku biarkan blog ni.. hari berganti hari..bulan bergantib ulan.. tahun berganti tahun.. aku masih lagi di sini setia bersama dengan blog ini walau terlalu lama aku tinggalkan..

Terlalu jauh peredaran masa.. kalau dulu rajin menulis di blog tapi sekarang rajin di facebook pula.. kalau dulu rajin di facebook tapi mungkin sekarang rajin di twitter pulak.. kalau dulu rajin di twitter tapi mungkin sekarang just capture photo then biarkan gambar berbicara di instagram.. tapi lain pulak halnya waktu ini gemar wechat dengan kengkawan sambil berkongsi moment2 yang indah.. aku terlalu jauh di bawa arus perubahan.. ini yang di namakan kemajuan dan kemodenan.. 

Jelajah punya jelajah terdetik nak buka blog sendiri.. dan akhirnyaa.. yaa akhirnyaaa aku menulis untuk pertama kali di bulan januari 2014.. masih belum terlewat bah kan.. selamat tahun baru 2014.. 

Azam baru? Ermm masih banyak yang belum terlaksana.. so azam apa yang nak di perbaharui andainya azam2 yang lama pun tak terlaksana.. berdoa dan terus berdoa agar azam2 sebelum nih dapat terlaksana.. Amin..




0 comments: