BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

paper Al-Quran

Hari nih first paper aku. Madah(subjek) al-quran. Semalam aku dah tak dapat nak ngafal lagi. kepala dah berat + pening2. Nak tambah tapi dah tak dapat. Paksa pun, kepala aku yang sakit. Akhirnya aku pilih untuk tidur. Mulanya mau tidur kejap jak, mau ringankan kepala. Bila bangun tengah malam tu masih sama juga. Baca dak dapat masuk.Ulang hafalan ada yang sangkut. Aduh apasal nih.. Kalut, Serabut, Hilang punca.. Tapi aku rilekss jak..Dak mau gelabah2 takut nanti tak dapat nak ingat ayat yang lain. So apapun jadi aku cool...Rilexx...

Lastly aku sambung tidur. Tunggu kazen aku online dari sabah sebab janji mau online hari ahad tapi tiada pula dia online. Akhirnya aku terlelap juga. Sekali tengok siang sudah baru terbangun. Jam 7 lebih. Exam start jam 9.30. So aku bangun la mau bersiap2... Jam 9 bertolak dari rumah p Kuliah, memandangkan hari ni hari pertama exam jadi boleh masuk awal untuk mencari dewan exam.Nih soalan exam aku tadi. Alhamdulillah aku dapat habiskan exam hari ini. Sempat aku rasa mengantuk masa jawab soalan ;)) Soalan satu surah al baqarah ayat 110 - 114. kedua 143 - 148. ketiga 260 - 264.keempat surah Al-Imran ayat 6 - 13. kelima ayat 51 - 58. Marbeles :) huhu


0 comments: