BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 26, 2009

Hoye Hoye

Dalam seminggu nih aku punya kerja yang bukan salah satu daripada jenis pekerjaan.. wkaka macamana tuh? ini semua pengaruh daripada dia. Dia yang telah membuatkan minat aku telah beralih arah. adoiyaii..wat eva la.. yang penting happy.

Nampaknya cuti-cuti summer tahun nih taklah memboringkan sangat. Dah ada hobi baru tuk di lakukan dan di kongsi bersama dengan tetttt dan kengkawan yang baru dan lama. Yang bestnya aktiviti bersama kengkawan dunia maya ku akan kembali aktif semula. Ya lah kan.. exam pon dah berlalu. So it's time to rilex and enjoy..

Oh yeah!! selamat berangkat pulang ke cairo bagi mereka-mereka yang akan pulang ke tanah air. Sorilah tak dapat nak wida-widaan dekat sidi gabir. Tiada kerajinan untuk berjalan hari ini. Lagipun aku punya visi dan misi yang masih belum selesai. Kepala masih memberat dengan agenda esok hari. Persediaan? Huh picit hidung dengar bunyi kentut.. wkakka aku dah mula untuk merapu. adoiyaii kesengalan dah mula terserlah.

Apapun selamat dan selamat buat semua.. Semoga selamat sampai ke tanah air. Sampaikan salam dari kejauhan buat keluarga di sana. Wah seronok ya dapat pulang bercuti. Yang tak balik ke tanah air tuh, ada banyak program yang akan di jalankan di cairo. Yang pasti hari keluarga bakal menyusul julai ini. Bersedia untuk pulang ke cairo beramai-ramai. haha Jumpa di sanaaaaaaaaaaaa

4 comments:

Miss Fasha said...

selamat selamat..

nienakariena said...

yo moge depa selamat2 sentiasa..

FdausAmad said...

gua nak ajak lu dtg kenduri kt blog gua..ikut baca doa skali pun takpa..

kali ke empat gua buat kenduri ni...

nienakariena said...

okek no hal..
kang niena g datang kenduri ekk.. lauk ade lagi tak?