BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 23, 2009

Glory2 Man United..


Yeah yeah man united menang lagi semalam.. hahah bilamana aku letak status "Man U memang hebat" ramai lak yang pm aku cam dak setuju dengan status aku tuh hahaha.. well finally Man U dak menghampakan semalam.Walaupun menang tipis 2-1 dengan blackburn tapi hakikatnya Man U menang hahaha... So hazwan terpaksa mengakuinya semalam bahawa Man U memang hebat. Walaupon dia kata Finally Man U got Bollos. But they still win yihaaaa....

Mulanya aku dak lah tengok perlawanan tuh, Ya lah kan tiada TV dah kat umah. Rasa cam sunyi pulak bila tiada TV sudah. Selalu kalau ada perlawanan bola mesti berkumpul d ruang tamu sama2 tengok bola hahaha sekarang tiada geng sudah. Chat dengan Damn lak semalam dia kata MU akan kalah hahaha.. Aku just balas dak mungkin. Dia gtau dah 1-0 masa tuh. So aku usaha try cari online stream. Akhirnya aku jumpa juga. Dapatlah aku tengok walaupun dah separuh perlawanan. Masa tuh 1-1 dah. At least aku dapat gak tengok jaringan terakhir dari Ronaldo hahaha..

Tapi semalam aku ada sedikit rasa sedikit tak puas hati dengan sum1. Aku di nilai dari ayat dan cara aku chating beb. Ya lah dia kata aku dak macam student azhar. Hyper semacam. Sorilah aku bukan jenis yang hipokrit mau buat2 ayu or sumthing like that depan orang. Ini diri aku. So ko dapat terima or tak tuh ko punya pasalah. Aku hyper kew aper bukan sebab aku amik syabu. Ko becakap ikut sedap jari kau menaip tapi langsung dak fikir perasaan orang. Kau mau ajar aku baik buruk tapi kau lupa mau cermin diri kau beb. Walau apa pun aku ucap terima kasih lah juga walaupun aku di perli dengan cara halus, sebab tengok perlawanan bola. yer lah "aurat tuh saudari". Tapi kalau kau pon masih melayan rancangan2 yang di siarkan di TV aku pulangkan juga kata2 tuh "aurat tu brader" yer lah banyak jer pon pompuan2 yang berlakon seksikan yang lebih menampakkan aurat yang boleh kau tengok daripada aurat seorang pemain bola iaitu aurat lelaki. So kalau kau masih melayan rancangan2 TV tiada beza antara kita. Kalau kau chating dengan ayat2 yang entahapantah aku rasa biarpun ayat aku sikit kasar tapi aku lebih baik dari kau yang menggunakan ayat separa lucah. So kau mau menilai aku kau nilai diri kau dulu. Jangan sampai nampak kepincangan dalam diri kau yang boleh aku bidas.

Kebanyakan orang kita tau sedikit ilmu tapi berlagak seolah seorang yang tau banyak perkara. So jangan terlalu taksub beb. Belajar tuk jadi orang yang berhemah.

2 comments:

Cipang said...

Rasa2nya hari ni best day Niena,,,,,,,happy best day.....

nienakariena said...

thanks