BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 19, 2009

Kami The Movie VS I'm Not Single

Actually aku baru habiskan 2 movie nih.. So far dua2 citer nih ok lah. But aku lebih suka dgn citer Kami.. Org sabah cakap " Ngam dgn jiwa" hahahha Aku follow citer kami start dr kami series then baru tengok dia punya movie. Memang best lah citer nih.Tak rugi aku bejaga sampai siang tengok citer tuh. huhuhu Kisah kehidupan anak remaja yang terjebak dengan gejala yang kurang sihat. Masa cuti kat sabah hari tuh teringin sangat nak tengok citer tuh tapi bila sampai jer kat cinema mesti tak kena dengan timing. Masa tayangan lambat lah, dah lepas lah. Nak tunggu sure akan sampai malam kat rumah. Even memang selalu sampai malam pon kat umah. Tapi akan bertambah2 lah lewatnya kan kalau amik citer yang seterusnya. So terpaksalah aku tengok movie yang lain masa tuh. Sampai lah akhirnya tayangan dah habis aku tak dapat tengok citer tuh kat cinema. Tapi ada hikmahnya tuh, tak nak aku lompat tengok kami the movie terus. Aku tak tau pon citer tuh ader versi series, bila try search kat youtube barulah ku tau ader versei series. so aku nonton aja deh.

Citer i'm not Single nih pon aku tak sempat tengok kat cinema. Sebab time tuh aku bz dengan majlis kahwin abg aku, So masa tuk turun Town tuh ada kureng skit lah. hehehhe Aku terperuk jer kat kampung masa tuh. Kena pulak nak setelkan macam2. So semuanya aku dapat tengok kat internet jer lah. hahaha kesian..

Apapon aku enjoy gak lah tengok movie2 nih. Sekurang2nya tak lah boring sangat time2 cuti nih. Ada jua benda yang nak di buatkan. Mengadap lappy 24 jam pon kire oklah hahaha.. Wah 24 jam? sampai kew huhuhu....

0 comments: