BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 12, 2009

Kerja Yang Tertangguh

Akhir2 nih aku langsung tiada mood mau buat kerja yang kena suruh buat.. Bukannya sibuk tapi malas.. Terus terang aku cakap aku malas dan tiada mood. Aku suka buat kerja kalau time mood ok mau buat kerja.. Nih sudah masuk bulan tiga bermakna sudah 3 bulan lah juga kerja aku tertangguh. Yang lain semuanya sudah siap cuma ada 1 lagi yang belum siap.. mau mendapatkan gambar dan mengedit tuh yang aku payah sikit. Pening dan penat memerah otak. Serius beb.. Mungkin kalau orang yang dah terer tiada masalah mau mengedit tuh semua.. tapi bagi aku yang tiada basic dalam photoshop nih agak2 lemau sikit lah.. hahha

Benda nih sudah beberapa kali kena tanya oleh ketua DMSI.. huhuh tapi aku lom siapkan juga. Alasan aku selalu bagi lom ada gambar.. hahaha logik ka? Tapi logik juga lah.. So lepas dari hari Sambutan maulid tuh aku tiada alasan lagi mau cakap tiada gambar. So aku kena siapkan jugalah nampaknya. Adess pemalas kan aku suka tangguh kerja hahaha...

ermm Sekarang nih aku asyik main kuiz dengan game jak.. Boleh di katakan hari2 aku login room tuk main kuiz.. ntah lah apa yang best sangat main kuiz tuh.. May be kejar point kot wkakaka...

Semalam aku dapat lagi satu tugas dari ketua biro sukan.. Mau iklankan pertandingan cipta lagu BKPSM. Iklan dah siap tinggal mau print jak lagi. huhu Insyallah aku print dalam minggu nih juga sekali dengan kerja aku tuh terus. Mau hantar laporan DMSI tuk masukkan dalam web BKPSM lagi. hahah cam nda pandai mau bagi ayat skema nih buat laporan.. aku try jak lah wkakak

Aku betul2 sakit kepala hari nih. dari petang sampai ke malam.. Aku pon dak tau apa punca.. Banyak tidur? mungkin juga.. Kurang tidur? pun mungkin juga.. Terlampau mengadap lappy? mungkin juga... AaaRRggGhhhHHH!!!

0 comments: