BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 14, 2009

Panas Beb!!!

Hati aku banyak panas hari nih beb.. Very kuang jaq lah budak yang aku jumpa kat kuiz kc tadi. Ikut sedap hati jak mau kutuk aku. Tapi aku malas mau gaduh, aku biar jak dorang mengutuk aku sesedap hati dorang. Aku tak tau apa salah aku dengan dorang. Aku cuma jawab soalan kuiz jak pun. Ya mungkin dorang sakit hati sebab aku dapat jawab soalan tuh.

First dorang suh aku berhenti main kuiz tuh.. Suka-suki hati dorang jak. Kalau mau main kuiz yang orang lain dak boleh join buatlah kuiz sendiri. tak yah bercampur dengan orang lain. Buat soalan n jawab sendiri soalan tuh. hah barulah bangang dan bahalol jadinya.. Aku rasa cam mau memaki jak tadi.. Kutuk aku nda alang2 cakap aku nih lom masuk universiti lagi kot. Padahal dorang baru abis spm pon. Keputusan baru jak keluar tapi belagak macam taik. Aku diam jak dorang kata aku lom masuk universiti. Orang belajar tinggi pon dak belagak tapi budak2 sekarang memang perangai cam taik la. Bikin hati aku panas.

Aku malas mau layan dorang kutuk2 tuh aku sambung main kuiz. aku tak peduli pon dorang. Lama2 dorang senyap. Dari tadi aku cakap dorang2 jak kan... ermm depa berdua.. aku mention nick dorang sini yang sorang nih nick jabin perangai serupa jamban. Busuk perangai macam busuknya jamban. Yang sorang lagi jasper. dua kali lima sama dengan jambin.

Tetiba aku tengah syok main kuiz sorang2 dorang muncul balik.. Datang2 cari pasal.. Aku diam2 c jabin nih p kacau lagi. Padahal aku langsung tak usik dorang pon.. Tak tau lah kenapa dia sakit hati betul dengan aku.. dia cakap aku sengal lah.. aku diam jak.. dia menyampah lah.. aku wat dunno.. jasper tegur jabin dia kata tak baik macam tuh n jangan lah kacau dia lagi.. Aku cakap kat jabin.. "aku tak tau apa masalah ko dengan aku. itu kau punya pasal lah. Aku takmo gadoh. Aku tak kacau kau pon tapi aku tak tau kenapa kau sakit hati dengan aku. Kau sakitkan hati aku, aku harap kau dapat balasan balik..

Jasper minta maaf tapi aku betul2 sakit hati beb.. Sorilah.. Tapi bukan sekarang.. Aku doakan tuhan tuh bagi balasan yang setimpal dengan kamu. Andai kata suatu hari ada orang sakitkan hati dorang harap dorang sedar itulah balasan dari hati orang yang pernah dorang sakitkan. isk tak pernah aku rasa terhina gilak macam nih.. Kang aku doakan yang dak baik2 baru padan muka dorang.. hahahha dorang orang2 yang di aniaya nih cepat jak d makbulkan kan.. hahahah kalau ikut rasa emo dan otak gila aku nih macam aku mau ermm.....

gilak gilak...

2 comments:

raptorarena said...

marah benar bunyinya anda..takut pulak baca..

nienakariena said...

hahahaha
marah di kala hati di sakitkan..
dan kini marah itu sudah hilang. biarlah dia terjun dengan labu2nya haha