BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 7, 2009

Entry pertama dengan bahasa yang kurang di fahami!!!

Nya ku ngerati iyen kan tenulis mitu. Nya dangai alap atai ku. Abar duka tekole' ku betiu. daras pan atai ku kan ngogo kuliah sini' kabak-kabak pan jantung kan ngenda iyen tekole' nang perikso bangi eh'.. Betah pan te' aku me'e mari minggo nu terua rekot keratas pote anu pengen tulisan terua potostet eh.. abis neraun sekemon..kali tetemu ta' bunda beloang posok ngogo kelas. Nah tambah nu makin kabak-kabak jantungku.

Nya pan ru'un rejiki menaik lagi. kakal pan bege'e.. iyen nu kan benara ta' iyang ko ema' ku tuh. reso-reso nai masam ko kan serender nu pan aku tuh. tapi nya kan bege'e jo kesudahan nai. mau pan aku ru'un beno'o mole penengketo ta' ga iyang ko ema'.. sanang pan atai segai ko'.

tah la..nya nu ku tetutur yen-yen.. telu lagi beno'o kali tu.. dekau jo lai lepah.. payah bana pan ko'.. e'e nu jomo sekul bana-bana, nya ngerati jo aku huh!!!

nya ru'un atai ku kan nulis lagi.. baya' nai nu do'. penensanang do' atai tuh... mun rai sanang- sanang baru nu ku nulis lagi.

p/s : untuk entry nih korang kena carik penterjemah bahasa kalau nak faham.. di perlukan penterjemah bahasa tamil dan france.. aku harap-harap nahu @ grammer aku dalam menyusun ayat tuh tak salah wkakakka...

11 comments:

•°¤*(¯`°( ©OmOi ™ )°´¯)*¤°• said...

yela..niena nggarkk aku fahami ni.. huhuuhu..bahasa suku kaum maner ni.

Pure Pearl © said...

iyen ko?...
bah..sekul bana bana tah...
hahaa...

nienakariena said...

[comoi]
haha moi.. bahasa kaum pribumi tuu...
kenalah carik penterjemah bahasa moi. carik penterjemah bahasa tamil dgn france ekk hahaha...

[pure pearl]
sediri bana pan ling sama nu eh' wkakaka.. belajar lagi boss... macam tak ngam jak grammer dia tuh wkaka..
kita serupa yer pure pearl hukhuk :(

sempoi_boyz said...

sampai 3 kali kentut aku bace ayt ni..berbelit2 lidah ni...isk

nienakariena said...

hahaha..ampeh..
kentut busyuk..jgn tinggalkan bau-bauan anda disini.. nnti org pening..

sebut betul2 sure tak berbelit haha..

sempoi_boyz said...

bolh kene kentut kering klau bace slalu..org kntut bau stobeli..x po..die kntut bau petai..larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

nienakariena said...

penah syiom bau kentut orang ekk wkakakakak.... dah takde kerja lain la tuh... ampehh

mesti hidung dia nih selalu ikut muntot org..tuh yg tau jer bau kentut manusia wkakaka

sempoi_boyz said...

da dia kntut bau smpai mlysia..cmne org x bau..time wt kje jek,bile ade rse fenin2 ckit..kompemla 2 die lpskn angn petai die...wakakkaa...mlysia d lnda h1n1..tp diriku d lnda bau kntut petai..haha

nienakariena said...

eleh padahal kentut dia yang bau petai..kata kat org pulak.. dia kentut, sendiri tersyiom tuduh org lain.. wekk!! wekk!!...

SAYA TAK MAKAN PETAI amat mustahil kentut saya berbau petai wkakaka...

ampunn ya emba.. benarin dong gue ngak makan petai.

sempoi_boyz said...

isk! asl je meroyan, ckp bhse yg leh wat lidah haku teseliuh...x acikkkkkkkk..yelh2 x bau petai..bau cm jering jek..pasni nk wat entry.. KU DILANDA WABAK KENTUT PETAI N JERING...HAHA..

nienakariena said...

hahaha meroyanlah dengan bahasa yang kurang difahami.. baru best.

best bile dnga org bace dgn intonasi yg x betul wkakak...
best bile tngk org cube nak faham tp x faham..
best bile penterjemah tamil dan france tak jumpa makna sebenar..

siapalah agaknya yg bau kentut mcm tuh ekk.. SAYA TAK MAKAN DUA2 TUH. harap maklum hahaha..

kesian..nak kenakan org x menjadi..