BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 3, 2009

Review

Balik dari perjumpaan dengan ajkt Bkpsm dengan wisa tadi terus jer on lappy. Bukak lappy, on ym.. bukak blog..Try tengok entry Julai pasal nih. Adalah dua tiga kali aku baca balik entry nih. Tapi aku tak jumpa pulak kata-kata yang menunjukkan rasa tak puas hati pada persatuan. kalau adapun cuma luahan pendapat aku, ya lah kan mau cerita balik pon rasa macam malas.

Pemahaman orang yang tau cerita dengan tak tahu cerita mungkin berbeza.
"Walaupun ada sedikit salah faham di kalangan ahli DMSI yang senior sebab kurang bersetuju untuk kami jalankan program tersebut."
Cukup itu.. Jelas!!!

Dan aku katakan:
Tak kan baru sekali ini kami tak hadirkan diri dalam program besar BKPSM kami di cop tak bagi komitmen dan tak menghormati majlis. Apa selama ini kami tak pernah bagi komitmen kah?
Dan kehangatan bertambah bilamana ungkapan komitmen yang di utarakan. Tapi apa yang aku tengok si pembicara sendiri bilamana ada program tak pun bagi komitmen sepenuhnya. Usah bicara perihal komitmen bialamana semangatmu hanya hangat-hangat taik ayam..

Dan aku highlightkan "di kalangan ahli DMSI". Harap tiada yang salah faham. muahahah ya salah faham.. salah faham.. salah faham..

Kita menulis dari pandangan yang berbeza, dan orang yang membaca dari pandangan yang berbeza.

Maaf pada sesiapa yang terkilan di atas ketidakhadiran kami warga alex ke kota kaherah lewat program hari keluarga tempoh hari. Maaf juga kepada saudara ashley selaku Ketua Demmas penganjur program hari keluarga. Dan terima kasih kepada AJKT tertinggi BKPSM dan WISA yang datang ke alexandria dalam rangka lawatan ahli DMSI.


0 comments: