BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 31, 2008

Azam Baru & Tahun Baru

Bila dah sampai penghujung tahun dan bermula tahun baru sibuk d sana sini menanyakan apa azam baru tahun nih? Entah terlaksana ker tak azam yg d buat tahun lalu.. Jarang sekali yg bertanya "tercapai azam tahun lepas?" Itulah sesetengah manusia yang suka membuat azam setiap tahun tapi tiada pun langkah yang di ambil untuk menyempurnakan setiap azam..

"Azam tahun nih nak jadi lebih baik dari tahun2 lepas nak berhenti merokok" kata seorang kawan pada tahun lepas...tapi.... benarkah dah jadi orang baik? benarkah dah berhenti merokok? Hanya permata mengenal manikam..hanya yang mengenali tahu segalanya... ??? Biarlah dirinya dengan azam2 nya...apa nak kisah azam orang lainkan..

Aku? ermm azam aku tahun lepas sama jer dengan azam aku 3 tahun lepas.. Dan itulah juga azam aku tuk tahun ini..Kesinambungan azam tahun 2008.takde pun azam baru..Kenapa? sebab azam aku tak tercapai sepenuhnya lagi.. Entahlah bila nak tercapai sepenuhnya..Aku harap tahun nih, tapi nampaknya seperti tertangguh lagi..may be 2010.. Apapun akan ku usahakan juga.

Tahun baru..Tahun baru..tahun baru.. ermm selamat tahun baru hijrah 1430/2009. Countdown katna tahun nih? hahahah kat rumah jer bertemankan laptop ku yang comel nih sambil melayan fungkurfm..Housemate? ermm semua buat kerja masing2, main game, masak2 kat dapur dan ada yg bekurung kat bilik..tak amik pusing pun dengan tahun baru hahaha..

Besok pastinya punya perancangan yang best..Sedari awal lagi sudah d rancangkan untuk keluar release tension.. Ya lah akhir2 nih semua pun jadi ulat buku memandangkan exam dah nak dekat..sesekali nak juga rehatkan kepala yg sesak.. Destinasi utama Bank, ya lah kan dah awal bulan nih faham2lah hahahah... Then nak gi shopping kat miami... Yang pasti makan2 kat kfc tuh yang d nanti2 hahaha... release tension lah sangatkan huhuhu...












0 comments: