BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 27, 2008

walawess sejuknya...

kebelakangan nih suhu d alex turun naik macam turun naik matawang yg nda stabil skarang nih.. hari nih 11°c kurang sikit dari hari2 lepas..menggeletar jugalah mau ambil wudhu subuh td... dengan hujannya yg turun menambahkan lagi sejuk...harap2 nda lah lagi hujan time2 musim sejuk nih..kang beku lak kitorang kesejukan hahah...Harap2 ada sinar matahari menerangi dunia hari ini..pakaian yg aku cuci pon dah 3 hari baru kering..kalau mendung lagi alamatnya nda cuci pakaian lah kami semua d rumah nih..huhu

Semalaman aku tiada tidur semalam..mau cakap study teda jg..ada pon sikit jak lah..yg selebihnya aku main game..hari2 main game..aku pon nda tau kenapa aku nda boring..tapi tu lah hakikatnya setiap hari aku login kat orangeshark.com tuk main game..fight dgn c jay brapa token n badge yg kami dapat hahahah... butttt...aku masih kalah dengan dia huhuhu

Siang nih aku tiada program apa2..so aku mau membuta jak..ya lah kan dah semalaman aku tiada tidur.. Masa tidur aku kembali x normal cam seawalnya aku sampai dr malaysia.. Aku dah mula bejaga malam dan tidur d siang hari..Nasiblah dah x der kuliah skarang nih kalau nda mampus aku huhuhu...

Hari nih aku berpuasa..so tiada apa mau d fikir siang hari...memang best puasa time musim sejuk hahaha.. hanya budak2 yg duk d mesir jak tau tuh ahakss... Ya lah kan masa siang singkat kalau d musim sejuk nih masa malam pula yg panjang. so memang nda terasa la kalau puasa d musim sejuk..best kan..

0 comments: