BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 29, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah habis pun pertempuran exam aku huhuhu.. so far ok gak lah paper last tuh :) Lega rasanya bila dah abis exam. So sekarang dah start cuti2 egypt miahahah... Kitorang dah start cuti sem sekarang. Hari nih ada last paper tuk budak2 usuluddin 1. So bermula sok teda sudah exam. Cut!...Cuti..... cUt!.....

Habis jak exam hari tuh, aku jarang ada d rumah. Bejalan saja kjerjanya.. hehehe bukan jalan p mana2 pun dekat2 sini jak. Hari pertama tuh aku, jenon n pida g bank. Pastu singgah lak kat miami beach. Mau bei seluar trek bah tuh tuk sukan nih huhuhu...
Depan rumah

Esoknya pula aku n housemate, jenon,piqa,abda n kinah keluar gak. kami g darus salam n mahtaram. Aku mau beli kasut sukan. Dak tau mana sudah hilang kasut sukan yang aku kasih tinggal kat cairo hari tuh. Jadi aruah dah kot miahahha....

Kat darus salam kami tengok2 kitab n servey harga kitab. Sekarang kan ada ma'rad kitab d cairo tapiiiii mau servey lah juga d alex jak manalah tau sama jak harga kitab tuh. Baik beli jak d alex daripada payah mengangkat jauh2 dari cairo g alex nanti. huhuhu Tuh yang tengok2 dulu. Banya gak kitab2 yang ada. Kat malaysia pun ada cawangan darussalam nih. Yang aku tau kat Kedah lah. Kat negeri lain aku dak tau ada cawangan ker dak. Sempat gak kami begambar2 kat dalam kedai tuh.. best2... hehehe
Darussalam

Keluar dari darussalam kami singgah kat ma'rad komputer. Dak banyak pon kedai komputer yang join pc fair tuh may b ada dalam 10 kedai jak. so dak banyak pilihanlah. Dak best hahaha so tengok2 cam tuh jak lah. Solat maghrib jap then sambung perjalanan p mahtaram. Kami naik trum(keretapi), tambang murah jak. 25 sen. Sempat kelaparan eih sampai d mahtaram. Padahal sebelum keluar dari rumah ada makan juga tadi.hahah So menyinggah lah beli burger dengan kibdah. sedap beb wa cakap lu...Mulanya teda juga tujuan mau jalan taSajalah juga jalan2 ya lah kan baru habis exam mau juga release tension yang dak pandai hilang pon heheheh. Kami round kawasan handset n mp3. Member mau servey handset coz hp dia wat hal plak kat sini. So rancang2 mau beli baru. Tapi...... banyak hp sini nih china set. Dak cantik plak tuuh. hehehe Yang nokia pun banyak gak tapi...... ermmm

Piqa beli mp3 malam tuh. Banyak jugalah kedai kami masuk mau tengok model hp n mp3. Akhirnya ada juga yang dia bekenan. Kami keluar dari kawasan gadget2 canggih kami p tengok kasut pula. Aku rembat 1 kasut. huhu Ya lah kan mau pakai tuk sukan nanti.Aku & kinahMahtaramKat depan library alex

Hurmm... hari nih aku mula berangkat p cairo. malam nih aku ada meeting huhuhu. harap2 sempatlah aku sampai n rehat2 jap sebelum turun meeting. May be dalam 2 weeks aku dak dapat update blog nih. Teda line tenet bah d cairo. Sudah kena putus. Dak tau lah kalau ada sudah sambung balik huhuhu... Harap2 adalah. dapat juga mau online n update2 blog heheh...

4 comments:

Cipang said...

Waa,,,happy yaaaa......

nienakariena said...

:) ngeee~~~

sempoi_boyz said...

neh sume dak2 bwah umo ke hape neh?haha

nienakariena said...

atas umo tapi tak cukup...hahaha