BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 18, 2009

Kempen Boikot IsraeL


BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

BRANDS & LABELS TO BOYCOTT

URL: http://www.inminds.com/boycott-brands.html






wah2 banyak juga barang2 yang kena boikot tuh.. Tapi ada juga yang dak dapat aku mo boikotkan.. cam Nokia tuh, dah lah dua2 hp ku nokia.. Mau ganti yang baru, dak berusin nih ming kan membali yang baru hahah..

Sekarang nih yang aku try praktik air mineral. Selalu aku memang beli air mineral nestle.. so sekarang nih huhu minum air hayat beb.. Biarpun dak suka tapi aku try juga mo kasih jatuh cinta sama mineral hayat.. mau beli dasani or Aquafina pon sama gak.. produk pepsi n coca-cola. So Hayat jak la pilihan yang ada sekarang nih.. huhu Mau minum air yang d masak aku memang dak dapat sudah rasa air tuh lain bah.. Rasa padar nih.. Kalau mau buat air manisan boleh lagi d telan tapi kalau tuk di minum (air putih) huhu aku dak dapat la..

Tang intel tuh pulak.. adoiyai laptop ku nih intel jua nih.. so aku boikot apa yang dapat ku boikot jak lah.. Pelan2 bah kan...

0 comments: