BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 8, 2009

Semak & Sesak

Aaarrgghh baru sehari waktu tidur aku kembali normal..rasa best jer bila tidur waktu malam dan bangun seawal pagi..Masa studypun banyak kalau bangun awal pagi..Tapi tuh semua tak lama kini waktu tidur ku kembali tak normal..tidur siang malam bejaga.. AArrgghh sampai bila harus begini..

Semalaman aku tumpukan dengan pelajaran aku, memandangkan exam dah semakin hampir.. So bila study laptop kena tutup awal hahah kalau laptop tak tutup kompom tak study..mengadap laptop jer kerjanyew...huhuhuAku study subjek balaghah semalam so aku takde masa nak update cite baru kat blog nih.. almaklumlah aku dah off laptop awal hahahah.. Arrgghh pening pale aku nak translet arabic to malay..memang bersahabat dengan kamus lah aku semalam..Jarang orang tengok aku nih jadi ulat buku so semalam bertuahlah dorang nampak aku berkawan baik dengan buku hahahha....

Kernih pun aku dah dapat so takde mende lagi aku nak fikir sebelum exam nih..Yang aku kena fikir pasal exam jew..aku malas nak fikir masalah2 yang timbul kebelakangan nih..walaupun aku geram dan rasa sakit hati dengan someone.. cuma pesan aku, kita nih dah besar perangai budak2 tuh dak payah mau bawa p sini..Sesak jak fikiran aku tengok perangai mengada2 & minta puji tuh..Aku dak tau apa motif kau sebenarnya tapi kalau tujuan kau mau buat semua orang bergaduh atau berpecah belah baik kau hentikan mulut kau yang suka menyampai2 tuh..Terus terang aku cakap aku meluat dengan perangai kau. Mungkin dulu aku leh pecaya apa yang kau cakap tapi sekarang nih aku malas & dak pecaya. Mau tengok muka kau pun aku malas..Walalupun bukan aku yang kena tapi sekali aku tau perangai kau cukup untuk aku berwaspada...

Ok lah aku mau sambung study..Masa tuk berfoya2 dengan laptop dah abis.. c yaaa...

3 comments:

Cipang said...

truskan usaha,,,,

Anonymous said...

alamak, MU.. xleh geng ni, hehehe..

nienakariena said...

thanks cipang..

huhuhu MU lah bai baru ade class ahakkss...
amponn fabregass